Після ураганів телекомунікаційні компанії звертаються за допомогою до дронів

После ураганов  телекоммуникационные компании обращаются за помощью  к дронам

За даними Федеральної комісії зі зв'язку, тропічний шторм Харві зруйнував щонайменше 17 центрів екстреного зв'язку і 320 стільникових веж, що викликало перебої в роботі більш 148 000 користувачів Інтернету, телебачення і телефону. Тому багато потерпілих не могли звернутися за допомогою або зв'язатися з родиною і друзями, щоб сказати, що вони живі.

Щоб прискорити процес повернення всіх в Інтернет, телекомунікаційні компанії починають використовувати безпілотні літальні апарати. На думку експертів, ці безпілотні літальні апарати можуть легко досягти місць стихійного лиха, знайти кращі маршрути, щоб дістатися туди по землі, і визначити яке обладнання доставити.

За словами Кейт Харріс, прес-секретаря телекомунікаційної компанії Verizon, фірма почала використовувати дрони в минулому жовтні під час урагану Метью, щоб оглянути стільникові вежі в Північній Кароліні. Вона зазначила, що повінь ускладнила б відправку інспекторів на все вежі.

«Розглядаючи відео з безпілотного літального апарату, наші мережеві інженери зрозуміли, що на одному об'єкті обладнання не було пошкоджено», - розповідала вона. Проблема в тому, що генератору було потрібно паливо.

«Відправили човен і команда заправила генератор, запустивши роботу вишки, обслуговування абонентів було відновлено всього за кілька годин, а при звичному підході на це знадобилося б кілька днів», - говорить Харріс.

Інша телекомунікаційна компанія AT & T успішно використовує безпілотні літальні апарати, щоб допомогти відновити свою систему навколо Х'юстона і інших районів, пошкоджених ураганом Харві. Арт Преглер, національний директор мобільних систем в AT & T, каже, що вони тримали безпілотні літальні апарати недалеко від району, де очікувався основний удар Харві, щоб можна було швидко їх розгорнути.

Компанія фактично впроваджує симбіоз безпілотних екіпажів з ремонтними бригадами. Преглер каже, що безпілотник може отримати фотографії стільникової вежі, а потім ремонтна бригада побачить, що насправді не так. Знати, що потребує ремонту - дуже важливо.

«Найгірше - відправити команду, у якої немає відповідного обладнання, - каже Преглер.

Дрони також можуть використовуватися для визначення того, які райони слід уникати при пересуванні - які райони не затоплені, де є великі купи уламків - а потім ремонтні бригади можуть прокласти оптимальний шлях до стільникових веж та інших об'єктів, не втрачаючи часу.

Преглер сказав, що вони перекинули команди дронів до Флориди, але там складніша ситуація, ніж після Харві.

В даний час Федеральне управління цивільної авіації розробило спеціальні правила для безпілотних літальних апаратів під час надзвичайних ситуацій. Агентство ввело тимчасові обмеження на польоти. Хоббістам або людям, якім просто цікаво, заборонено відправляти безпілотники під час стихійного лиха. Агентство швидко зареєструє урядові, некомерційні і комерційні безпілотні літальні апарати, залучені до відновлення після стихійного лиха. Агентство відстежує плани польотів для безпілотних літальних апаратів - наприклад, де вони будуть літати, як високо і коли - для запобігання зіткнень.

За словами представника FAA, не тільки телекомунікаційні компанії використовують безпілотні літальні апарати. Місцеві пожежні служби, страхові компанії, Червоний Хрест, залізничні компанії і навіть журналістські організації розсилають безпілотні літальні апарати для оцінки збитків.

Використання безпілотних літаків після катастроф - все ще нова технологія. Однак, компанії, які їх використовують, кажуть, що вони є безцінним інструментом для відновлення після стихійних лих. Дрони оперативно допомагають і тим, хто чекає на землі, щоб знову з'єднатися з сім'єю і друзями і тим, хто повинен зв'язатися зі службами екстреної допомоги.