Дрон пролетів 156 км і здійснив поставку товару

управление дронами с помощью сотовых вышек

 

Вперше в історії США дрон доставив товар на таку велику відстань, політ тривав понад дві години. Подія сталася в штаті Техас, за допомогою БПЛА переправили майже 2-х кілограмову деталь машини. Дрон летів над дорогами фермерських господарств Техасу, поки не досяг замовника в місті Остін.

Політ був здійснений групою, яка виконує польоти дронів на випробувальному полігоні Невади, контрольованому Американським управлінням авіації (FAA), за підтримки трьох різних компаній, які обслуговують безпілотні літальні апарати, і Авіаційного Університету Ембрі-Редл.

Хоча безпілотник літав автономно, спостерігачі були розташовані уздовж всього маршруту, щоб весь час тримати БПЛА в межах прямої видимості, тому що в даний час діє ця вимога FAA до польотів дронів.

Розвиток дрон технологій ставить перед Американським управлінням авіації нові питання: як безпечно організувати польоти дронів поза зоною прямої видимості visual line-of-sigh (VLOS).

Доставка за допомогою дронів в США не матиме сенсу як бізнес, поки FAA не виробить правила для польотів за межі прямої видимості, оскільки сенс доставки в тому і полягає, щоб відправника в точці доставки не було. Але це може зайняти роки. Проте, вже є ознаки того, що це буде зроблено.

FAA повідомило, що одна з таких проблем, які воно планує вирішити щодо правил регулювання польотів дронів, - створити процедуру дистанційного виявлення безпілотних літальних апаратів. Це допоможе правоохоронним органам дізнатися, хто керує БПЛА, навіть якщо пілот невидимий.

Безпілотний літальний апарат, який виконував цю місію, був літакового типу, тобто не мав роторів, як квадрокоптер. Для комунікації з операторами на землі, в корпус безпілотника був вмонтований стільниковий чіп, що дозволило йому спілкуватися з землею, використовуючи існуючу інфраструктуру стільникових веж. Група повідомила, що під час польоту не було розривів в з'єднанні.

Дрон літав безперервно, без необхідності перезарядки або дозаправки. Безпілотник приводився в дію комбінацією батарей і газового двигуна. БПЛА зупинився тільки, щоб доставити пакет, перш ніж вертикально злетіти знову, щоб повернутися і закінчити свою місію в Остіні.